Al sinds jaren verkoopt de lionsclub Kapelle – De Bevelanden (KDB) op de Kapelse Dag tweedehands boeken voor het goede doel.

Echter sinds 2015 wordt er een tweede kraam gehuurd waarop curiosa aan de man of vrouw wordt gebracht. Deze curiosa wordt verzameld onder de leden. Een zestal lions-ladies richt deze kraam in en bezet deze. Met al hun energie wordt de curiosa bij de vele klanten aangeprezen. Het blijkt een groot succes waarvan de dames zelf ook genieten.

Ook in 2017 hebben we, net als in 2015 en 2016, weer voor een ruim Euro 900,00 aan boeken en curiosa verkocht fifty-fifty verdeeld over de boeken en curiosa. De aanvoer van de spullen, de inrichting van de kramen , de verkoop en tot slot de afvoer van de spullen verloopt altijd gladjes door de inzet van de leden en natuurlijk van onze ladies (waarvoor een driewerf hoera).