Op dinsdag 23 juli 2019 heeft onze club, samen met de damesclub Goes - Wilhelmina een watersportdag georganiseerd tijdens de internationale lions jeugduitwisseling.

Bij een dergelijke jeugduitwisseling verzamelt een groep internationale jongelui (17 jaar en ouder) zich in Nederland om daar samen 3 weken door te brengen. Een week kamp en 2 weken een zg. homestay. Bij een homestay verblijven 1 of meerdere kinderen bij gastouders. Alles onder het credo van uitwisseling van elkaars kennis en culturen om zo elkaar beter te verstaan.

Dit jaar was district 110 CW (waaronder Zeeland valt) aan de beurt om de uitwisseling te organiseren.

Zo werd door Kapelle en de dames van Goes, 1 dag kamp georganiseerd aan het Veerse Meer bij de watersport organisatie KANOA. Na afloop was er een snack car om de hongerige magen te voeden. Het was een geslaagde dag met veel onderlinge strijd en plezier.

Een audiovisuele presentatie van de deelnemers, opgenomen in Goes, vindt u door op de link te klikken.https://m.youtube.com/watch?v=nx7DIwr3KqM