24/06/2024

Op maandag 24 jun 2024 heeft de bestuursoverdracht plaatsgevonden. Op een mooie zon overgoten avond kwamen 24 leden bijeen om deze bestuursoverdracht in de tuin van René Ruissaard (waarvoor dank!) in Wemeldinge bij te wonen. Het formele gedeelte van de overdracht werd tussen het BBQen door gehouden. De aftredende president, John Nieuwenhuize, memoreerde een geslaagd jaar. Een geslaagde wijproeverij, leuke bedrijfsbezoeken, een lezingenavond en zelfs een vergadering in aanwezigheid van onze dames. De nieuwe president, Jelle Heijers, is de jongste president ooit voor onze club (39 jaar). Het lionsjaar 2024 - 2025 wordt een belangrijk jaar voor onze club. Twee leden zijn verkozen tot voorzitters van onze zone. Zij hebben grootse plannen. Dit betekent dat alle leden van onze club de dit jaar de handen uit de mouwen moeten steken. Voor foto's zie onder kop fotoalbum.