21/08/2023

Bestuursoverdracht 2023 - 2024
Op 26 juni 2023 heeft de bestuursoverdracht plaats gevonden. Dit voltrok zich op de golfbaan van De Goese Golf. Eerst werd er door de leden deelgenomen aan een golfclinic en werd een par 3 baan gelopen. Daarna werd er genoten van een 3 gangen diner in het restaurant van de golfbaan.
Alvorens tot de bestuursoverdracht over te gaan werd door de president, Marijn Riemens, een nieuw lid, Patrick Bunt, geïnstalleerd. Patrick, van harte welkom.
De president blikte kort terug op het jaar 2022 – 2023. Hij memoreerde dat er dit jaar door de HUM- commissie 2 activiteiten zijn georganiseerd. Zo is er door de leden vuil geruimd langs de Oosterschelde en is er met menselijke steun en een geldelijke bijdrage, samen met cliënten van het GORS, een bezoek gebracht aan de Tropical Zoo in Langeweegje.
Tijdens de maaltijdbijeenkomsten zijn er 3 keer interessante voordrachten gehouden over kernenergie, oesters en kustbeveiliging.
Na vele jaren is er weer een grandioos geslaagd running-dinner georganiseerd.
Tot slot de wijnproeverij in de Hof Olmenhof waarbij € 2100,00 voor de Stichting Leergeld Oosterschelderegio resteerde. Deze Stichting helpt kinderen uit gezinnen met geldzorgen in de Oosterschelderegio.
Hierna overhandigde Marijn de presidentsketting aan John Nieuwenhuizen, de nieuwe president. Jelle Heijers is benoemd tot inkomend president.
Het motto voor het jaar 2023-2024 luidt: ‘Met aandacht wordt alles mooier’.